jag lever!

Hej på er :) Förlåt för den dåliga uppdateringen, idag igen. Berättar lite kortfattat om dagen nu iaf.
Skolan var rätt okej. Hade biologiprov ju, det gick nog ganska bra. Slutade lite tidigare, och gick ner på stan med ngr från klassen. Gick till h&m med johanna. Jag fick hjälpa henne att betala hihi. Men hon har ju gips stackarn, så det är ju inte superlätt med allt då. Men hon i kassan fattade nog inte att hon hade gips, så det verkade nog rätt konstigt när hon räckte fram växlen och jag ba: jag kan ta det där, hehe... ;)
Mötte linnea och anna sen. Vi gick och fikade och sen kollade runt i affärer. Bästa kompisar med gubben på panino också :D Haha.
Men jag hittade typ inget, inte nu heller ;o Asså det är något fel, finns ingenting nu för tiden. Eller så är det bara jag som inte lyckas hitta något... Köpte en stor vit tshirt, på h&m's herravdelning haha, som jag ska ha till international week, och ett nagellack.
Sen köpte vi med mackor från subway och stack hem till mig. Åt, kollade på idol och gossip girl och chillade (y) Hann med en del garv också, HAHAH. Älskar er tjejer :*
Nu har jag sminkat av mig och så. Sitter nog här ett tag till innan jag går och lägger mig. Hoppas att ni har haft en bra dag. Här får ni dagens outfit också,  puss & godnatt! ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0