slapp kväll jao (y)

Hallå :)
När jag va ute och sprang förut så var det kolsvart, och klockan var typ bara sju! Och sen undrar jag var jag fick min kondition ifrån? Seriöst, jag blev riktigt chockad! Jag har inte sprungit på länge, men visst jag har tränat volleyboll, gymmat ett par gånger och cyklat till skolan, men jag hade ingen aning om att jag hade så pass bra kondition. Jag blev knappt trött, och jag sprang fort :o Aja, det var ju kul ;)
Ikväll har jag typ inte gjort någonting. Suttit vid datorn och chillat, kollat runt på grejer. Det blir sthlm nästa helg (yy)
Haha, nu sitter jag och sjunger en sång till ett barnprogram ;d Mammas kompis barn sjöng den hela tiden när vi träffade dom nån gång, fast han var nog bara två år då ungefär. Nu är han visst inte så liten längre, men för mig är han fortfarande den där lilla jobbiga ungen hah. Vet ni vad han gjorde en gång? Vi var hemma hos dom i stockholm, och vi satt och åt. Sen hörde vi världens krasch inifrån hans lekrum. När vi kom in i rummet så hade han rivit ner en hel hylla, och så stod han på högen av leksaker med händerna utstäckta och ba moahahahah! Snacka om ondskefullt barn? :o Hahah, iaf.. Juste sången var det jag pratade om. Stora maskiner heter programmet, fast han sjöng typ sthora mahinär ;)
Nu är jag sjukt trött. Jag har ingen anledning att vara uppe längre, så ska nog sova om ett tag. Kanske lägger mig och läser.
Hoppas att ni har haft en trevlig lördagskväll, puss och godnatt ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0