underbart humör, hmm...

Mitt humör suger just nu. Jag är sjukt irriterad på någon som börjar på c och slutar på ecilia *host*. Och sen är det något allvarligt fel på gubbjävlarna som skulle skicka min canada goose jacka? Fick ju fel först, så vi skickade tillbax den för några veckor sen och så skulle jag få en ny. Men sen idag så fick pappa ett mail där det stod att dom hade satt tillbax pengarna på hans konto, så jag får tydligen ingen ny? Dom kan inte heller svara på frågor som man mailar till dom, så det verkar som att pappa får betala frakten för när vi var tvungna att skicka tillbaka jackan för att dom hade gjort bort sig och skickat fel? Tröga människor.
Så ah, nu har jag ingen aning om vad jag ska ha för jacka i år. Är det någon som har ett tips? :) Alla är säkert slut bara för att jag behöver en. Jag satt och kollade runt lite förut och försökte hitta nån, men finns ingen jag vill ha. Kanske beror lite på min positiva inställning? ;) Hah. Jag vill ju inte ha nån annan. Är det någon som råkar ha sådär 6500 kronor över och har lust att köpa en canada goose jacka till mig? :) Inte?
Aja, godnatt ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0