utvecklingssamtal

Hej bloggen :) Jag kom hem från en liten stund sen, har varit på utvecklingssamtal. Det gick rätt bra, sa typ samma grejer som dom alltid gör.
So provet idag gick faktiskt rätt bra. Men vi får väl se när jag får tillbaka det ;) Kändes bra gjorde det iaf. Det var bara typ en eller två frågor jag är lite osäker på, och så va sista fråga att man skulle skriva en egen fråga, som handlade om det här ämnet men själva frågan var inte med på provet. Lite svårt sådär, men jag fick nog till något ;)
Vi fick tillbaka mattquizet idag också, det vi gjorde förra veckan. Fick alla rätt, wiho. Brukar alltid få några irriterande fel annars ;)
Nu är jag superhungrig, hoppas på mat snart. Blir att plugga lite grann ikväll, sen slappa :) Jag vill springa, men den här förbannade förkylningen, som jag har haft i mer än en vecka nu, sitter fortfarande kvar. Jag kommer ju har världens sämsta kondition när jag ska göra beeptestet nästa vecka. Så imorgon ska jag träna, även om jag är halvdöd ;)
Hörs senare, dagens outfit kommer upp snart också, som vanligt hihi. Puss ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0