a feeling that you can't replace.

På lunchen nån gång i veckan satt jag johanna elisabeth och annika och kom på massa saker som man skulle vilja göra någon gång i livet. Hahah, fråga mig inte varför ;) Iaf, min lista blev typ så här:
• hoppa fallskärm
• flyga luftballong
• skydiving
• bungyjump
• åka helikopter
Lite galna men roliga saker? ;)

Efter att jag hade kört parasailing i kroatien förra året så ville jag bara köra igen igen och igen! Det absolut roligaste jag har gjort i hela mitt liv. Så himla härligt att flyga högthögt upp i luften, och över vatten dessutom. Då är ju fallskärm och skydiving nästa steg ;) Det skulle vara grymt läskigt, tänkt att stå i öppningen till ett flygplan som är flera tusen meter upp i luften och hoppa rakt ut. Men samtidigt så sjukt jävla kul! Jag är inte speciellt höjdrädd, eller jo ibland kanske ;d, men jag älskar när det går fort! När man är på liseberg så sitter jag bara och njuter hela tiden haha. Fast det är tråkigt att man sitter så säkert, det ska vara lite mer vild and crazy ;) Vattenskidor och tube så sitter man ju inte fastspänd precis, men för att det ska vara riktigt kul så ska det vara vågor och så ska det gå fortfortfort.

Ah, jag skulle vilja testa på alla grejerna ovan iaf. Att hoppa fallskärm skulle nog vara det allra bästa, man är högt upp i luften, först går det fort, och sen flyger man och njuter!
parasailing.
Så himla underbart!
Har ni några speciella saker ni skulle vilja testa på nån gång? :D

Kommentarer
Postat av: Birgerheidi

I like your website. Its web design is very cool and looks a Web Design Expert work. Regards,

2011-11-23 @ 12:36:42
URL: http://birgerheidi.blogfuture.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0