(y)

Cha :)
Kom hem för ungefär en timme sen. Har kollat på tv och ätit flingor hihi.
Skolan idag var rätt okej, hade ju beeptest och teoriprov på idrotten. Teoriprovet var lättare än vad jag trodde det skulle vara, det var bara kryss-frågor. Beeptestet gick också rätt bra, jag fick 10.7, och det är vg+. Lite retligt att jag var så nära mvg, eller mvg- då, men jag är ändå ganska nöjd.
Vi har inga mer läxor den här veckan, sjukt skönt! Eller vi borde inte få några mer läxor eftersom vi har international week onsdag till fredag. Det är bara engelskan till imrn, men den är jag klar med.
Vi hörs senare, kram kram ♥




Kommentarer
Postat av: ullis(k)

FINIS:*

2010-10-26 @ 07:49:02
URL: http://ulrikaschildt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0