26e september

Godmorgon bloggen :) Har ni sovit gott?
Det har jag, bara att jag har drömt en massa, men jag kommer inte ihåg vad ;) Men så är det väl nästan alltid?
Planerna för dagen då? :) Städa, som jag alltid brukar göra på söndagar, behöver jag inte göra för det gjorde jag igår. Jag vill ha en ny jacka, det kanske jag sa igår? ;) Iaf, kanske ska åka och kolla på det, fast jag har ingen aning om vad det ska vara för jacka :o Någon man kan ha nu och växla om med skinnjackan, så inte allt för tunn. Någon som har sett nån fin? :) Senare ska jag nog en sväng till gymmet också. Och ikväll är det ju massa bra på tv som vanligt på söndagar. Visst är det typ alltid så att det är det ända jag säger att jag ska göra på söndagar, kolla på tv på kvällen? Men sen så lyckas jag alltid missa det ändå haha. Men det får jag inte göra idag ;)
Ni får ha det så bra, hörs senare ♥

Kommentarer
Postat av: ullis(k)

sjukt söta emilia!<3

2010-09-26 @ 19:41:09
URL: http://ulrikaschildt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0