mitt livs historia

Fasen va svårt det är att hitta kläder nu :o För mig iaf. För det första hittar jag typ inget snygg alls, och när jag väl hittar något så finns det aldrig rätt storlek, det är fel färg osv. Riktigt sur äre. Jag vill till sthlm!

Jag vill ha någon mer jacka att växla om med, just nu har jag bara skinnjackan som jag kan ha tills man behöver vinterjacka. Snart kommer jag ju ha något som passa till sånna tider, kalla tider ;) Har jag sagt att den är på väg btw? :D
Aja, det blev två tröjor idag iaf.
lite söt tkr jag :D
från gina, 249 kronor



99 kronor, också från gina.


:)

Kommentarer
Postat av: ullis;d

MILA DÅ TYCLER JAG AT VI DRAR TILL STOCKHOL OCH SHOPPAR LOSS!:d<3

2010-09-26 @ 10:40:34
URL: http://ulrikaschildt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0