mjölksyra

Det gick bra på gymmet, körde på rätt tufft tycker jag. Det är synd att jag nästan aldrig hinner med att åka till gymmet på vardagar utan bara på helgerna, för det är så jäkla skönt att träna. Visst, jag tränar ju volleyboll, men det är mest kondition vi tränar där. När jag är på gymmet så tränar jag mer liksom och det tycker jag är bättre. Jag brukar köra lite armar, mer ben, mage, rygg och kondition. Får försöka hinna med gymmet lite oftare.
Nu har jag satt på mig mjukisbyxor, I ♥ NY-tröjan och tofflor, myskläder med andra ord ;) Det blir att slappa ikväll, riktigt skönt. Men nu måste jag äta, är superhungrig!
Ni får ha en fortsatt trevlig söndagskväll :) puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0