panik

Hej :) Jag smsade in ett inlägg förut, elr jag trodde att jag jorde det, men det funkade tydligen inte. Iaf,..
det blev att bita ihop, sätta på sig regnjackan och cykla iväg till skolan imorse. Precis innan jag skulle åka så hittade jag inte mina nycklar. Jag kollade igenom väskan, och direkt när jag såg att dom inte var där så fick jag panik. Jag kollade i hallen, i köket, i väskan igen och igen, men dom var inte där. Sen efter ett tag kom jag på att dom hade legat löst i cykelkorgen när jag cyklade hem från volleybollen igår, så jag sprang ut och där i cykelkorgen låg dom. Jag brukar alltid ha koll på mina nyklar, jag brukar ha koll på det mesta faktiskt, så så fort jag inte hittar något så får jag direkt panik. Jag hittade dom ju iaf ;)
Men det var inte sista gången jag fick panik idag haha. Hade ju so prov idag, det började med att jag var osäker på redan första frågan. Kände direkt att detta inte skulle gå så bra. Andra frågan skulle man dra streck mellan olika grejer, jag visste hur det skulle vara men jag bara råkade dra fel. Började känna mig lite frustrerad, och stressade igenom typ hela provet. När jag skriver prov så brukar jag alltid veta vad jag ska skriva och hur jag ska uttrycka mig, men idag var det helt tvärt om. Jag lyckades inte komma på hur jag skulle skriva och allt lät bara fel. Jag svarade på alla frågor iaf, men lät värsta IQ-befriad så fort jag skulle förklara någonting.
Så jag kan inte påstå att det gick superbra, men ett G ska jag nog få iaf.
Fikade med emma, ebba och karro efter skolan. Sen hade jag ingen lust att cykla hem i regnet, så jag gick till mammas jobb och väntade på att hon skulle sluta och skjutsa hem mig. Det tog ett tag, så jag satt där ganska länge uttråkad.
Nu är jag hemma iaf hemma, ska strax äta. Sen är det ju idol, idag också (y) Någon mer som ska kolla på det? :)
Ojoj, det blev ett långt inlägg. Hoppas jag inte tråkade ut er allt för mycket, haha :D
Hörs senare, pussar ♥

Kommentarer
Postat av: emma n 7d

kul vi hade på lunchen asåå;) fin blogg där<33

2010-09-10 @ 19:35:25
Postat av: ullis(k)

så otroligt tjej!:**

2010-09-10 @ 21:28:34
URL: http://ulrikaschildt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0