shena alla söta :)

Hej på er! :) Franskaprovet gick bra. Kände mig rätt säker på det mesta, det var bara två grejer som jag vet att jag har fel på. Det var två bokstäver, på ett ställe missade jag en bokstav och på ett annat så skrev jag o ist för a ;) Så minst två fel, men annars kändes det bra :)
Gick ner på stan en lite efter skolan, köpte en mapp och hann kolla i lite affärer. Sen mötte jag clara på bibblan, och efter ett tag gick vi till träningen. Det gick bra (y) Bara att den där tränaren blev värsta sur på oss, idag igen ;o men typ bara på mig och clara? Haha, ngt fel på människan.
Nu ska jag börja skriva rent en grej till engelskan som ska lämnas in imrn, och om en liten stund äre ju idol :)
pusss ♥
Don't waste time on things that doesn't matter. Don't waste your hole life on someone who don't care. Instead, live your life fully, and make sure you enjoy every second.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0