shubrääh

Godkväll :D Allt bra med er?
Med mig är det super. Jag har insett ikväll att jag hatar godis. Elr nae, det gör jag inte. Verkligen inte. Men om man har gått och köpt godis, så måste man ju äta det, det är ju inte så konstigt? Fast om man äter även fast man verkligen inte vill ha så kanske det är lite konstigt.
Har spenderat kvällen, eller dagen, men anna och nea. Chillat sönder och ätit godis ;)
Ngt som jag har insett ikväll som är sant, är att det är kul att mosa banan med händerna. Ja, jag ha testat.
Okej, jag kanske inte mår super ändå? Inte riktigt. Gud vad jag snackar skit. Dags att sova snart? Det lät som en bra idé! Haha..
Puss på er, godnatt :) ♥



gulligt, mer gulligt, ännu lite mer gulligt än mer gulligt. visst heter det så? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0