skit..

Usch, jag är inte på bra humör just nu. Jag har inget att göra, sitter bara här och segar. Elr jo, jag har typ 5 timmars tv som jag har spelat in, men jag måste kolla där nere då och det sitter folk där ;) Och så vill jag åka till sthlm. men det går inte heller, för mammas kompisar är ju här över helgen, och pappa ska på sin årliga gubb-träff imrn haha. Och så vill jag ha en canada goose jacka :) Tror inte att jag kommer få det, kostar ju typ 5-6 tusen kronor. Elr jag vet att jag inte kommer få det ;) Och så har jag ingen musik att lyssna på. Bajs. Tar gärna emot tips, vad som helst :D
Och inatt måste jag sova på cecilias rum, blir ju utkörd från mitt egna ;d , och hon kommer säkert komma in där typ 3 på natten elr ngt och väcka mig. Kan säga att hon har gjort det några gånger förut..
Åhh, jag gör ju inte mig själv på bättre humör precis. Nae, nu ska jag sluta skriva. Hoppas att ni har haft en skön fredagskväll. Vi hörs imrn, då är jag förhoppningsvis på lite bättre humör. Puss & godnatt ♥



bläddrade runt bland massa gamla bilder, från typ i våras/vintras. Haha, lite kul sådär :)
JUSTIN ♥

Kommentarer
Postat av: ullis(k)

2012-jay sean,nick minaj

love drunk-loick essien

från och med du-oskar linnros

outta this world-jason derulo

typ några låtar som äger:d

2010-09-18 @ 10:59:18
URL: http://ulrikaschildt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0