söndag

I morse tyckte jag att det var skönt att det var söndag, men den känslan varade inte så länge. Blev trött rätt fort efter att ha städat ordentligt, sen blev jag sur för jag visste att jag borde plugga men orkade verkligen inte. Sen tröttnade jag på mamma och cecilia för dom hade inget vettigt att prata om. Gymmet var det ända som gick hyfsat, förutom att jag fick damp på ett antal maskiner. Pluggandet gick åt helvete, och när jag skulle måla naglarna så gick det åt det hållet också. Usch, nu är jag less på denna söndag. Ska gå och lägga mig snart så att det tar slut ;)
Hur är det med er då? :) Eran söndag kanske har varit något trevligare? ;)
Kan ju försöka muntra upp detta inlägg med några bilder ;)
saknar stället..
wiiij :D
en av de gånger i livet jag har garvat cirka 8 minuter i sträck. HAHAH, fyfan så kul!
Godnatt (L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0