suckers :)

Har kollat på idol ikv och... inte mycket mer ;) Men det räcker bra för mig. Måste säga att det inte är så många bra med i idol, iaf inte idag. En del kan ju fan inte ens sjunga ;o Ett tips till er: lyssna på justin och sjung som honom :D
Har inte mycket läxor denna vecka heller (y) Har bara franska, ska komplettera provet (jag hade ett halv fel så det blir tufft ;) ) och sen göra klart ett papper. Och juste, på fredag ska vi lämna in nån grej på no:n, men jag vet typ inte vad det är vi ska lämna in? ;o Aja, har no på onsdag så kollar det då.
Nu ska jag fixa lite till imrn, volleyboll grejer bl a. Jag är sjukt trött så sen måste sova.
Puss på er :) ♥



you're the light that feeds the sun in my world ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0