tjena :)

Hade matte-quiz sista lektionen idag. Först gick det rätt bra, men sen på sista uppgifterna så fick jag värsta panik ;o Haha, så jag vet inte riktigt hur det gick.
Kom hem för ett tag sen, har kollat på Secret life of the American teenager. Jag hann bara se slutet så jag fattade inte allt, men så jäkla sorgligt! Det var en som hade bråkat med sin pappa om ngt, och sen skulle han åka bort och dom var fortfarande inte sams. Sen så krashade planet och han dog :o så tyckte hon att det var hennes fel och massa.. usch va hemskt.
Har inga läxor den här veckan, elr jag blev klar med det på studyhall så har inget kvar. Hur skönt? Suuperskönt! :)
Hörs senare ♥






underbart (y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0