torsdag

Hej på er! :) Förlåt för att jag inte har skrivit något förrän nu. När jag kom hem från volleybollen så var jag helt tom på energi för jag hade inte ätit något sedan lunch. Så jag tog en dusch, sen satte jag mig i köket som en zombie och väntade på att maten skulle bli klar ;) Nu har jag ätit, och om ett tag ska jag kolla på idol.
Skolan rullade väl på idag, men annars rätt tråkig. Efter skolan stack jag ner på stan en sväng med johanna, alice och elisabeth :) Gick och kollade ett tag, innan jag stack till volleybollen. Gick inget vidare för mig idag heller, men kul var det iaf.
Ikväll kl 21.00 är det premiär för kenza & tyra show! Ska försöka att inte missa det ;)
Hoppas att ni har haft en bra dag, pussar ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0