vill ha :))

gina 199 kronor
gina 249 kronor
gina 499 kronor
bikbok 399 kronor
såg en fin kofta på bikbok också, men hittade den inte på hemsidan.
Hann hitta ngr fina grejer när jag var nere på stan snabbt idag. Hann dock inte prova något av det, men fina grejer iaf (a) Fast jag vet inte riktigt om jag behöver jeans,egentligen inte kanske..? ;) Och inget lite "festligt" linne heller haha ;)
Jeansen från gina är nästan likadana som mina favvobyxor som också är därifrån, fast annan färg (dom finns i grå också). Dom är väldigt stretchiga och supersköna! :D Dock så köpte jag en förstor storlek så dom har varit lite för breda ganska länge, men annars blev dom för korta. Så ett skärp är ett måste ;) Men jag älskar dom!
Ska ta och prova grejerna nån dag när jag har tid, kanske imrn?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0