workout ;)

Hej på er! :) Skolan idag var rätt seg, men annars okej. Gick ner en snabb sväng på stan efter skolan. Sen gick jag till hemköp och skulle köpa något att äta, men så hade dom gjort om där så jag gick runt i typ en kvart och letade efter den där förbannade drickyoghurten ;) Sen vare träning. Det gick helt okej, fast det var två nya små tjejer som inte hade så stor kontroll, och så blev den där tränaren typ sur igen. Haha. Sen jag var sjukt snabb, elr tkr jag iaf. Bytte om efter träningen som slutade kl 18 och sen cyklade jag hem och var hemma redan 18.35, det var rätt fort med tanke på att jag fick vänta ett tag vid ett antal övergångställen. Var riktigt trött när jag kom hem, nu har jag tagit en dusch och ska äta. Sen blire idol :)
Kram kram ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0