10e april 2011

Godmorgon!
Denna söndag ser ut att bjuda på riktigt härligt väder vilket aldrig är fel. Hoppas bara att vädret inte blir som igår, då det också såg jätteskönt ut, men det blåste som tusan.
Har lite ont i halsen och känner mig inte jättepigg, så det blir nog ingen träning för mig idag.
Nu ska jag i alla fall göra mig i ordning lite snabbt och sen åka en sväng till tornby med dadie. Ska kolla på några grejer innan vi åker till farmor för lunch.
Hoppas att ni får en bra dag allihopa, vi hörs!

Kommentarer
Postat av: HANNA

Kul att du är med och tävlar om ett smycke på min blogg! Jag kommer dra vinnaren den 15 april, och meddelar dig då. Lycka till! :D

2011-04-10 @ 11:31:20
URL: http://hannalovisasol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0