1a april 2011

I natt hade jag massa konstiga drömmar, bland annat att jag åkte skidor med Zlatan. Hahah, vad kom det ifrån liksom?
God morgon förresten!
Första april idag, är det någon av er som har blivit lurade än? :) Jag tycker att det är jättekul att lura folk haha. Dock lyckas jag inte ofta, men däremot så är jag själv väldigt lättlurad. Jag har tänkt på en del hur jag skulle lura er läsare, mahahah, men jag har tyvärr inte kommit på något bra. Men vi får väl se... ;)
Jag var inte i skolan förra året på första april, för jag var i New York då, alltså för exakt ett år sedan, men jag har hört att en del lärare lurade elever osv. Bland annat så hade det suttit lappar innanför dörren att alla skulle ta av sig skorna, och så hade vår NO-lärare skrivit att lektionen av inställd så massa stack hem haha ;)
Hoppas att ni får en bra dag, och att ni alla lurar något riktigt rejält!

Kommentarer
Postat av: Alice

Hahaha, blev lurad det första jag gjorde imorse... ;) <3

2011-04-01 @ 09:11:22
Postat av: bitte

Idag är sista chansen att tävla om snygg shoppingkasse på min blogg.



http://www.lovemercury.se/?p=2638

2011-04-01 @ 12:27:33
URL: http://www.lovemercury.se/?p=2638

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0