23 april 2011

Hej på er och glad påsk!


Har ni haft en bra dag allihopa? Min har varit toppen.
Vi har mest gått omkring inne i Köpenhamn i det härliga vädret. Gick längs shoppinggatan Strøget och kikade i butiker. Det är ungefär samma affärer som i Stockholm här, och där har jag ju precis varit haha. Hittade någonting i alla fall. Det blev sushi till lunch, och sen åkte vi en sväng runt i staden och kollade. Det var flera år sedan jag var i Köpenhamn så det är kul att se.
Ikväll har vi varit på en indisk restaurang, riktigt fräsht och god mat.

Nu sitter jag på hotell rummet. Ska försöka ladda upp bilder nu, även fast det tar rätt lång tid. Vad vill ni se först, bilder från Stockholm eller Köpenhamn? Får se lite.
I morgon förmiddag ska vi checka ut från hotellet här i Skodsborg och börja åka hemåt igen. Vi stannar nog på vägen någonstans skulle jag tro, så vi kommer nog hem i morgon kväll. Vi hörs då! Under dagen i morgon kommer det upp ett gäng bilder. Puss, godnatt och glad påsk igen!



En fin bild från idag får ni så länge :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0