3e april 2011

God morgon!
Även fast jag är jättetrött så vaknar jag tidigt varje dag jag har sovmorgon, vilket inte gör mig piggare på vardagar heller. Min kropp har ställt in sig på att det är skola, upp och hoppa tidigt tidigt, varje dag? Usch, så jobbigt. Så ja, jag har varit vaken ett antal timmar nu.
Har tänkt att bli klar med skolarbete nu på förmiddagen så jag slipper det sen. Ja, min franskalärare är så schysst att vi fick läxa över helgen, gillar dig också Mr Pirog. Sen får jag se vad jag hittar på, känner mig skapligt trött så det blir nog inget an behöver hjärna för ;)
Hoppas att ni får en bra söndag allihopa!

Kommentarer
Postat av: ullis(k)

pirog, den va bra:)))<33

2011-04-03 @ 17:59:59
URL: http://ulrikaschildt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0