crappy days like this make me wanna escape to a better place

Hej! Hoppas att allt är bra med er.
Med mig är det... ja, det kan vara bättre. Jag har fortfarande ont i öronen, ont i ryggen och så har jag en obehaglig krypande känsla i hela kroppen, ett tydligt tecken på att allt inte riktigt är som det ska. Känner mig helt utmattad, trots att det enda jag har gjort på hela dagen är att lega i soffan, snyta mig och längta efter bättre tider. Låter kanske rätt depp? Jo, minst sagt. Varken min näsa eller mina ögon verkar vilja sluta rinna, den obehagliga smärtan i kroppen verkar också villa stanna kvar, men jag vill verkligen inte vara tvungen att stanna hemma en dag till.
Nej, nu vill ni nog inte lyssna på mina problem mer. Hoppas verkligen på att kunna gå till skolan i morgon i alla fall. Ska försöka sova rätt snart, vilket jag för övrigt inte har kunnat göra de senaste nätterna, och försöka se till att friskna till rejält.
Vi hörs i morgon hörni, godnatt! ♥
Om jag vanligtvis skulle betala ett högt pris för att få komma till baka till en så härlig plats som den lilla badviken runt udden från hotellet på ön Losinj i Kroatien, bara för en stund, så skulle jag i princip göra vad som helst för att få komma dit en dag som denna. Och lämna förkylningen och all skit hemma förstås.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0