duktiga flickor!

Hej på er! Det verkar som att jag har överlevt första skoldagen efter det sköna ledigheten, det trodde jag aldrig.

Fast okej, så hemskt var det inte. Onsdagar är helt okej dagar så det flöt på hyfsat bra i alla fall. Det jobbigaste med skolan just nu tycker jag inte är själva skolan, utan det är alla prov man måste plugga till och alla uppgifter man ska lämna in. Skolan ska inte behöva ta så himla mycket tid utanför själva skolan tycker inte jag, i alla fall inte när man bara är ett litet barn som går i sjuan haha. Nej, usch. Den kommande månaden kommer vara bussybussybussy.
Kom hem för en stund sedan. Duktiga som vi är så cyklade vi ju till skolan idag, och så klart började det ju spöregna när vi inte ens hade kommit halvvägs. Det var tre skapligt blöta tjejer som kom fram till skolan i morse. Nu på hemvägen gick det lite smidigare, vi slapp undan regn åtminstone.
Ska äta något strax och lite senare har jag tänkt sticka ut och springa. Just idag har jag inte allt för mycket plugg i alla fall, men det jag är tvungen att göra tar jag nog senare.
Vi hörs hörni, ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0