en dag som denna

Hej hopp!
Är på glatt humör idag känner jag. Varför vet jag inte riktigt, kanske för att det är så soligt väder? Kanske för att det snart är maj, vilket betyder att det inte är alls långt kvar till sommaren? Jo, det är nog därför.
Är klar med städningen nu och har tänkt ta en paus innan jag fortsätter med annat. Kanske hjälper lilla mami med maten, bara för att jag är så snäll när jag är på bra humör :).
Kommer inte sitta inne vid datorn så mycket resten av dagen som ni kanske förstår när jag har en del att göra. Men det är nog inte så många av er som sitter inne nu heller när det är så fint väder.
Vi hörs lite senare i alla fall, passa på att njuta av solen! :)
Så här hoppar jag runt en dag som denna, när jag bara är hemma. Håret i en lös knut, mina tuffa mys/brottarbrallor (hahah) från monki är på + en gammalt linne.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0