ha det bäst!

Hej på er!
Kan ju börja med att säga att jag är riktigt dålig på att förutse vad det ska bli för väder, hahah.. Igår sa jag att det såg ut att bli riktigt tråkigt och grått väder, men då blev det strålande sol. I morse sa jag att det såg ut att bli lovande väder, men då blir det grått och blåsigt istället. Jag ska nog sluta med att gissa om sådana saker ;)
Kom nyss hem från att ha fikat med tjejerna på stan. Firade till det lite för att säga hejdå till Annika som sticker till Vietnam i morgon. Är du säker på att du inte har lite extra plats i resväskan Annikaaa? Inte? Okej då. Men du får ha det jättebra vännen! Du kan ju se till att shoppa och njuta av värmen lite extra för mig också :)
Vi hörs hörni, kram!

Kommentarer
Postat av: Annika

<3 <3

2011-04-05 @ 17:15:46
Postat av: ullis(k)

jag kommer sakna den tjejjan!:'(<3

2011-04-05 @ 19:32:11
URL: http://ulrikaschildt.blogg.se/
Postat av: Johanna

Hon lämnar mig alldeles ensam, min lilla asiatkompis!! <3 :(

2011-04-05 @ 20:01:36
URL: http://myownstoryss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0