hemma!

Hej allihopa! Är allt bra med er? Har ni haft en trevlig påsk? :)
Min påskhelg har varit super, även fast jag egentligen inte märkt av att det varit påsk. De verkar knappt fira påsk i Danmark, i alla fall inte där jag har varit nu. Inte sett en enda jäkla kyckling i Köpenhamn haha. Men det gör inte så mycket för mig, tycker påsk är rätt konstigt egentligen. Man firar ett en snubbe som återuppstod för flera tusen år sedan, genom att klä ut små barn, äta massa godis och sätta upp kycklingar och fjädrar överallt? Visst är det trevlig att äta påskmat med släkt och vänner, men hela grejen är rätt komiskt om ni frågar mig. Men, det kanske inte var påsk detta inlägg skulle handla om..?
I alla fall, har haft en jättemysig helg i Danmark. Vi har gått runt på gatorna i Köpenhamn, njutit av vädret, upptäckt en del, kört bil längs kusten och tagit en god lunch på en skön uteservering. Idag fick man verkligen riktigt sommarkänsla också. Det var ju så himla varmt och skönt, för att vara april åtminstone, och så stannade vi vid en liten strand på vägen till Helsingør, vilken inte förminskade känslan av sommar. Underbart!
Kom hem runt 8 och jag har nyss ätit sushi, för tredje gången på fyra dagar haha. Nu ska jag packa upp och sedan slappa ett tag. Bilder kommer upp här i morgon. Vi hörs hörni, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0