HOPE

Hallå!
Det blev en springtur trots allt. Var på rätt dåligt humör innan jag stack ut och sprang och kände mig rätt trött, men precis som många andra gånger fick det mig att vakna till lite. Har nyss duschat och ätit och nu ska jag njuta av vad som troligen är den sista pluggfria kvällen innan lovet för min del. Jag trodde att vi skulle få två slappa veckor nu innan lovet, men nästa vecka ser det ut som att jag kommer få lite att göra ändå.
Ska passa på att tipsa om en sida som heter iform som jag nyligen hittade. På deras sida kan man bl a rita upp en runda man brukar gå eller springa och sedan få fram hur långt det är. Jättesmidigt!
Hoppas att ni får en fortsatt trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0