i'm back home

Hej allihopa! Är allt bra med er? :)
Med mig är det bara bra, förutom att jag är skapligt trött. Min mobil laddade ur igår, så jag har inte kunnat mobilblogga så mycket. Hade tänkt ladda den hemma hos mammas kompis igår kväll, men på något mystiskt sätt hade laddaren jag bett mamma lägga ner försvunnit, så det funkade inge vidare. Har alltså varit helt utan mobil det senaste dygnet och inte kunnat skriva något över huvudtaget.
Men hur har ni haft det då? Det har väl varit lika fint väder här hemma i Linköping som det har varit i Stockholm de två senaste dagarna?
Jag har i alla fall haft det jättebra! Hade en grym dag med Linnea & Anna i Stockholm igår. Det blev shopping för hela slanten! Hann i alla fall ta ett par pauser för lunch och mjukglass, det behövs efter att ha gått runt i affärer i sju timmar. Framåt kvällen kom mamma upp till Sthlm också. Mötte upp henne och sedan gick vi två hem till hennes kompis som bor vid Vasaparken. Där åt vi och sov sedan där också. Vaknade i morse av låten till programmet Fåret Shaun, hahhaha. Mammas kompis barn, som jag och Cecilia barnvaktade för ett par månader sedan, är tydligen en morgonpigg grabb. Vi åt frukost och packade ihop våra grejer innan vi gav oss ut för en dag på stan. Det blev shopping, sushi och mukglass i solen i Kungsträdgården, riktigt mysigt!
Sedan hoppade vi på tåget som sedan rullade in på stationen här i Linköping för någon timme sedan. Vi kom hem för ett tag sedan och har precis tagit en dusch, vilket var otroligt skönt.
Nu ska jag packa upp lite, och sedan är det dags att packa igen, inför en helg i Köpenhamn. Vi sticker hyfsat tidigt i morgon, men innan det vill jag hinna slappna av lite. Måste ta igen mig en del, speciellt mina fötter som är helt ömma efter att ha gått på stan i sammanlagt 14 timmar på två dagar, ajajaj.
Men ja, nu har jag en hel del att fixa med. Ska försöka hinna ta bilder på det jag har köpt i Sthlm också, så det + andra bilder från Sthlm kan komma upp här på bloggen nu under helgen då jag är i Köpenhamn. Kommer ta med mig datorn dit, men kommer inte ha tid att uppdatera alltför mycket. Men några inlägg per dag ska jag försöka med i alla fall.
Oj, det här blev ett rackarns långt inlägg hahah ;) Hoppas att allt är bra med er och godnatt allihopa. Jag skriver innan vi sticker i morgon. Puss! ♥
En liten söt och suddig bild från igår kan i får så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0