lyckad kväll

Hej hopp! Har ni haft en bra kväll allihopa? :)
Min har varit super! Firade som sagt Ebba ikväll, tillsammans med ett gäng tjejer från klassen. Vi åt god mat, lekte lekar som blev riktigt kul, hahah, och sen kollade vi på film. Det blev Knight & Day, sevärd film. Tack för en riktigt trevlig kväll tjejer!
Kom hem för en stund sedan och nu ska jag göra mig i ordning för att sova.
Hoppas att allt är bra med er, godnatt! ♥
Hahah, ja så här såg det ut tillslut. Körde bl a en lek, som ni ser ovan, där man skulle dra två lappar med olika kroppsdelar på. Om man fick t ex 'mage' och 'rumpa' så skulle en sätta rumpan mot den andras mage, och så skulle man hålla lapparna där emellan. Vi var i två lag, tre och tre, och sen tillslut blev det ju rätt komplicerat. Näsa mot knä, rumpa mot mage, armbåge mot armbåge, huvud mot rumpa osv. Sen slutar det med att båda lagen ramlar ihop i högar och viker sig av skratt ;) Hahhaha, riktigt rolig lek i alla fall!
Så söt annika är också! :)
Mer söta tjejer!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Herregud ja, jag kommer nog aldrig att glömma den där lapp leken :P

2011-04-30 @ 00:45:47
URL: http://myownstoryss.blogg.se/
Postat av: elisabeth

haha, så himla rolig lek :P<3

kände mig bara liiite ihoptryckt... ;P

2011-04-30 @ 13:51:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0