motvind

Hallå! :)
Är allt bra med er? Med mig är det rätt okej, förutom att jag känner mig riktigt trött och näst intill slutpumpad. Under dagen idag så har jag bara blivit tröttare och tröttare, och jag blir bara mer och mer suddig i huvudet, och så har det varit varje dag denna vecka. I skolan blir jag supertrött tills jag verkligen inte orkar tänka mer, sen när jag kommer hem är jag fortfarande helt utpumpad, men lite senare på kvällen när jag har tagit det lugnt ett tag så känns det bättre igen. På morgonen känner jag mig pigg, tills jag kommer till skolan och tröttheten tar över igen. Jag har liksom varit på gränsen till sjuk, men ändå inte riktigt sjuk så det har känts fel att stanna hemma. I morgon är det äntligen fredag så då kommer jag nog hinna vakna till under helgen.
Nu till något annat.. Vi hade motvind hela vägen till skolan i morse, vilket är 7.6 km. Wiho! Hahha, jo vi var rätt slut när vi kom fram, men det var riktigt bra gjort av oss ändå. Skolan kändes rätt lång idag, bara sega lektioner. Sen när jag skulle cykla hem var det medvind nästan hela vägen, gud så skönt! Mötte Linnea, Anna och Madde på vägen hem också.
Kom hem för ett tag sedan och nu ska jag chilla. Vi hörs om en stund!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0