MY MAKEUP

Här kommer bilder på allt smink jag använder till vardags. Ni har frågat om det flera gånger, och nu kommer det äntligen. Har dock inte hunnit göra någon video, men bilder duger väl? Skriver en kort kommentar om alla produkter också.
1. Concealer från Make Up Store. Tre färger, går att blanda och funkar jättebra!
2. Puder-foundation från Make Up Store. Jag är inte jättenöjd med denna, tycker inte att den sitter så bra. Men om man vill ha något som man fort kan ta på och som inte täcker och täpper igen huden för mycket så duger detta bra.
3. Solpuder från L'oreal. Lite skimmer i, två olika färger. Jag använder det endast på kindbenen, men det är riktigt bra tycker jag, en stor favorit!
4. Rouge från Face, färgen heter Universal. Funkar bra och ger en lagom stark färg.
5. Mascara, Maxfactors False lash effect. Riktigt bra, favoritmascaran just nu. Separerar fransarna bra med en stor borste med lite kortare plastpiggar. Jag använder mig av den bruna, för att det inte ska se lika hårt ut utan mer naturligt.
Sådär, det var det! Skriv en kommentar om ni har några frågor, priser har jag dock ingen lust att kolla upp just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0