my top favorites

Sedan drygt en månad tillbaka så har jag ju då och då lagt upp inlägg där jag tipsar som söta sommarklänningar till skolavslutning, student osv. Jag har valt ut ett antal klänningar från fem av mina favoritsidor, och något som alla klänningarna har gemensamt är att de är ljusa, somriga och sockersöta. Här hittar ni klänningarna jag har tipsat om från Topshop, Nelly, Asos, Forever21 & Zara.

Nu har jag tänkt välja ut en favorit från varje hemsida jag tidigare tipsat om klänningar från. Så här kommer alltså min top 5 lista av de klänningar jag tidigare valt ut. Enjoy!
Min favorit från Toshop.
Favoriten från Nelly.
Favorit från Zara (minus de svarta accessoarerna om den nu ska användas till student eller liknande).
Min favorit från Forever21.
Och så favoriten från Asos.

Sådär, hoppas att mina tips i alla fall har hjälpt någon av er att hitta rätt klänning inför sommarens tillställningar. Jag vet själv hur svårt det kan vara att välja, speciellt när det finns så otroligt många olika modeller, så jag tänkte att det här kanske kan underlätta för några av er åtminstone. Om ni ännu inte har hittat den rätta klänningen så kanske ni i alla fall har fått något tips på var ni kan leta vidare :)
Om ni vill kan ni ju gå in på de sidor jag precis har nämnt och själva kolla efter klänningar. Det var ju nämligen ett tag sedan jag var inne och valde ut klänningar från vissa av dessa sidor, så det är mycket möjligt att det har kommti in fler modeller.

Kommentarer
Postat av: Tess

Sista chansen att delta i Dagens Blogg!

Tar ut flera vinnare!

Vinnare tas ut senare idag .

kram!

2011-04-26 @ 15:01:54
URL: http://tessolsson.webblogg.se/
Postat av: Ebba

jag tycker att den från forever 21 var allra finast! :)

2011-04-26 @ 15:55:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0