nighty

Tänkte skriva ett snabbt inlägg här innan jag stänger av datorn för kvällen.
Har som sagt kollat på Gossip girl ikväll, lika bra som alltid.
Nu är jag trött på att vara hes och ligga och hosta, så jag ska strax försöka sova. Känner att det inte kommer gå så bra antagligen, med tanke på att jag inte har gjort något de senaste dryga 5 timmarna. But I'll give it a try. Hoppas på att jag vaknar upp och mår okej i morgon, har ingen lust att ligga hemma en hel dag. Fy, det är det värsta jag vet, att ligga hemma utan att ha någonting att göra, vara sjuk så man inte orkar resa sig upp utan det enda man kan göra är att tycka synd om sig själv.
Så ja, nu ska jag som sagt försöka sova så att jag har en ordentlig chans att piggna till tills i morgon. Godnatt söta läsare! ♥
Gammal bild, ny redigering.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0