orkan & hagel

Hej på er! Har ni haft en bra dag?
Min har varit bra och fylld med en del äventyr ;)
Skolan flöt på rätt hyfsat, fredagar är rätt korta dagar. Hade en trevlig stund i solen på lunchen också, riktigt skönt!
Gick och fikade med Emma, Alice och Ebba sen, och vi hade turen att hamna mitt i en orkan. Hahah, herregud, ni skulle sett vad det blåste! Det började regna och blåsa så fort vi kom ut från skolan, och medan vi var på väg till Espresso House började det hagla också. Det blåste så mycket att man varken kunde stanna själv eller få stopp på cykeln. Så ja, vi var hyfsat genomblöta och genomblåsta när vi kom in på fiket. Att vi just lyckades pricka in den där kvarten strax efter klockan tre då vädret var som värst var väl rätt otroligt. Ingen annan som satt inne på EH verkade ha råkat ut för samma väder, och när vi kom ut en stund senare var det klarblå himmel.
Cyklade till gymmet sen och tränade en stund. Körde dock ingen kondition utan jag cyklade hem sen istället. Kom nyss hem och nu ska jag ta en dusch. Vi hörs senare!
Baj moiii.

Kommentarer
Postat av: Lisa

Sv; tack så mycket, och dsm :)

Ja det är bara bra. Själv då? :)

2011-04-08 @ 18:22:28
URL: http://thatlisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0