RuNWaYDReAmZ


Jag är helt kär i deras shorts! Visst är de hur snygga som helst?
Dock är en del av dem lite väl extrema, som de 6 nedersta här t ex, men de övre tycker jag är riktigt snygga allihopa.
Jag sa till mig själv att jag först skulle kolla upp om jag kunde hitta ett par snygga shorts och sen sätta på nitar själv, men fasen, dessa shorts gör mig för svag. Så ja, nu har jag beställt shortsen i det här inlägget. De var inte superbilliga, men ändå inte de allra dyraste på sidan, så de fick bli så. Än så länge är jag i alla fall jäkligt nöjd att jag skickat efter dem, hoppas bara att de passar och att de är lika snygga IRL (men det är jag övertygad om att de är).
De jag beställde kostar 91$, vilket är dryg 560 kronor. Sedan tillkommer det en frakt på 100 kronor eftersom de skickas från USA, men det är det värt! Speciellt för ett par så snygga och unika shorts.

Kommentarer
Postat av: elin

Kommer man få betala tull? och hur lång tid tar det för dom att komma? :)

2011-04-19 @ 11:21:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0