skämma ut mig?

Hallå alla glada!
Efter att ha kollat på film och ätit godis så har jag bara slappat vid datorn och kollat runt lite på olika sidor. Kollat på videos när jag, Anna & Linnea skämmer ut oss, hahahah. Sånt där dansspel till wii, oj så duktigt. Funderade på att lägga upp någon där jag visar min skills, höhö, men vi skippar nog det ;)
Sitter och chattar med Annika, rätt hög intresse nivå på vår konversation känner jag :) Ohja. Går väl och lägger mig om ett tag, så jag passar på att säga godnatt till er nu. Sov så gott!
Outfit från någon dag på stan för ett tag sedan. En liten Annika där bakom också, tittut!

Kommentarer
Postat av: Ann

Härligt att höra :) Jo tack, här är allt bra :) Vad har du gjort för skoj i helgen då?

2011-04-03 @ 10:08:30
URL: http://annherminehansen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0