sunday

Hej på er! Hoppas att ni har haft en bra dag allihopa.
Jag var ju iväg en sväng tidigare idag, köpte jacka (som jag har glömt visa förresten, får ta det i morgon!), och sen var vi ju hos farmor och farfar. Senare förstod jag att jag inte borde ha åkt iväg eftersom jag inte mådde så bra, och ännu värre när jag kom hem, men efter att ha vilat och tagit det lugnt ett par timmar så mår jag bättre nu. Är fortfarande inte helt pigg känner jag så jag ska försöka se till att det blir en tidig kväll för mig.
Ang. frågan om vad jag använder för smink, så har jag tänkt göra en videoblogg om det men det har tyvärr inte blivit av. Jag ska försöka göra en så snart som möjligt, men sen har jag inte något program där jag kan klippa och redigera videor, så därför kanske det inte blir jättesmidigt om jag ska visa hur jag sminkar mig. Men vi får se hur det blir med det. Antingen lyckas jag göra någon video, eller så kommer det ett inlägg där jag visar vad jag använder för smink med bilder osv. Så något angående smink kommer upp inom snart framtid i alla fall :)
Nu ska jag fixa lite innan jag ska sova. Godnatt allihopa! ♥

Kommentarer
Postat av: ullis(k)

har du tagit bilden? Väldigt fin iaf!(: <3

2011-04-11 @ 19:28:20
URL: http://ulrikaschildt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0