tandläkare

Hej allihopa!
Har varit jätteseg hela dagen idag. Har varit trött, ständigt haft tryckande huvudvärk och det har liksom varit suddigt i huvudet. Nu känner jag mig lite piggare i alla fall.
Gick till mammas jobb lite snabbt efter skolan och sedan vidare till tandläkaren. Det var egentligen bara en kontroll, och så skulle de ta bort lite tandsten också. Det var väldigt länge sedan jag var hos tandläkaren nu men jag kommer inte ihåg att det var så obehagligt att ta bort tandsten. Hon stod och skrapade med den där pinnen och det ilade som tusan i tänderna. Sen rätt var det var hoppade det in någon annan där och började slipa på två av mina tänder haha. Jag har haft som taggar på två tänder långt bak i munnen som har skavt, och varje gång jag har påpekat det hos en tandläkare så har de bara sagt att det kommer försvinna och att det inte finns något att göra åt det. Men nu blev jag tagen på allvar i alla fall och de gjorde direkt något åt det så det var ju skönt. Dock kändes inte tandläkaren oerhört professionell, han typ hoppade runt där och sjöng, sprutade lite vatten här och var och skämtade lite, haha. Okej, nu fick ni läsa en hel bok om mitt tandläkarbesök :D
Kom hem för en stund sedan och jag överväger om jag ska springa eller inte. Har egentligen lust att åka till gymmet, men det är ingen som vill hänga med mig dit. Antingen springer jag idag eller så kör jag på gym i morgon i stället, får se lite.
Vi hörs senare hörni, puss!

Kommentarer
Postat av: Tina

Uhh, tandläkaren är jobbigt.

2011-05-02 @ 11:47:36
URL: http://tandlakare-vaxjo.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0