THE MOON

Hej bloggen!
Har haft en del att fixa med ikväll. Har bl a duschat, fixat lite inför i morgon och packat. I morgon sticker ju jag, Anna och Linnea till Stockholm. Det kommer bli en grym dag med massa shopping, det är jag säker på.
I morgon kväll kommer mamma upp till Sthlm också, och så sover vi hos hennes kompis till torsdag då vi också kollar i affärer. Så det blir shopping i Sthlm två dagar i rad för min del, men det har jag ingenting emot. På torsdag kväll tar vi tåget hem till Linköping, och sedan på fredag morgon sticker jag vidare till Köpenhamn med familjen. Så ja, mitt schema är fullt ända fram till söndag då vi kommer hem från Danmark.
Jag har tidsinställt ett par inlägg som kommer upp i morgon samt ett på torsdag, så det kommer inte vara helt dött här på bloggen. För hoppningsvis har jag tid att mobilblogga en del också, men ni har säkert förståelse för att uppdateringen inte kommer vara jättehög. När jag är i Köpenhamn får vi se lite hur det blir, det finns säkert internet på hotellet men där kommer jag ju inte vara hela dagarna. Antingen uppdaterar jag så mycket jag kan, eller så tar jag en bloggfri helg. Har inte riktigt bestämt mig än, men det tar vi senare. I morgon kommer det vara liv här på bloggen i alla fall!
Nu borde jag nog gå och lägga mig. Egentligen hade jag tänkt sova vid åtta ikväll (okej, nästan i alla fall), med tanke på att vi ska upp och hoppa relativt tidigt i morgon, men det blev inte riktigt så. Nu ska jag strax sova i alla fall.
Godnatt bästa läsare, vi hörs innan vi sticker i morgon!
Förresten, såg ni hur stor månen var igår? Superstor, och så låg den mycket lägre ner också. Åh, jag tycker månen är så häftig haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0