the way we make things right

Hej allihopa! Har ni haft en bra kväll, och en bra dag förresten?
Min har varit super. Hela dagen och kvällen, både igår och idag, tillbringades med Anna och Linnea. Vi har gjort lite av varje, bl a lagat mat, kollat på tv, hoppat studsmatta hihi, gått hit och dit, ätit mat, ätit glass, garvat, misslyckats, glömt saker och tvingats gå tillbaka, och sen skrattat, ätit lite till och ikväll skulle vi som sagt ha spa. Hade planerat en hel del grejer, men efter att ha tagit hårinpackning och målat naglarna så orkade ingen av oss fixa med mer, så vi sparar resten till i morgon. Förresten så blev naglarna förjävliga, så det gör vi nog också om i morgon. När alla var klara så sa vi ba "Fy fasen vad fult". Hahhahahah, herregud.
De gick hem för ett tag sedan och nu känner jag mig plötsligt väldigt trött. Det blir nog en rätt tidig kväll för mig. Ska fixa med lite nu och sen göra mig klar för att sova.
Hoppas att ni har haft en toppenhelg allihopa. Fast, vi behöver ju inte tänka att helgen är slut än, i alla fall inte alla vi som har lov.
Godnatt hörni! ♥
Juste, vi fick äntligen ett livstecken från Annika idag, haha :D Hon har varit i Vietnam i snart två veckor och vi har skrivit som idioter och bombat henne med meddelanden på facebook ända sedan hon åkte. När hon inte svarade så trodde vi att hennes plan hade störtat eller att hon var kidnappad av ninjagubbar, men tydligen inte! Hahah, skönt att höra att du lever i alla fall Annika. Du kan ju se till att shoppa lite extra och njuta av värmen för min del också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0