underbart väder

Hej hopp!
Igår kväll och i morse tyckte jag att jag mådde bra, men under dagen blev det sämre igen. Huvudet dunkade och ville inte riktigt hänga med.. men nu känns det bättre igen! Bara lite lätt huvudvärk.
Skolan rullade på någorlunda snabbt. När vi hade slutat så hade det från början lite gråa och trista vädret bytts ut till klarblå himmel och strålande sol! Underbart!
Kom hem för en stund sedan och nu sitter jag i köket och dricker smoothie. Funderar på att sticka ut och springa just för att det är så fint väder, men ändå så känner jag mer för att åka ill gymmet. Samtidigt vore det skönt att bara vara hemma, slappa vid tv:n och njuta av att inte ha några läxor. Vi får se hur det blir!
Hoppas att ni får en fortsatt bra dag i det fina vädret!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0