vårvärme

Hej hopp!
Det där jag sa i morse om att det var långt ifrån 18 grader, det tar jag tillbaka nu. Det var faktiskt strax över 15 grader ute förut. Det är vår!
Det var rätt tungt att träna idag eftersom det var drygt en vecka sedan jag var på gymmet, senaste veckan har jag ju bara sprungit ute. Men det var skönt att träna. Det var inte så mycket folk heller, vem vill vara inne när det är så varmt ute liksom? Nästan bara jag tydligen ;)
Har nyss tagit en dusch och satt på musik.
Vad ska ni hitta på ikväll? Vara hemma och mysa framför tv:n eller ut och hitta på något? Jag tror inte att jag har energi till något annat än att vara hemma och chilla.
Hoppas att ni får en trevlig kväll allihopa!

Kommentarer
Postat av: Ann

Varsigod :D



Allt bra idag?

2011-04-02 @ 18:26:29
URL: http://annherminehansen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0