without knowing what day it is

Tjabba tjena!
Oj, häftig början på detta inlägg.

Hur är läget? Med mig är det bra, förutom att jag känner mig lite smått som en pensionär för tillfället. Har ont i ryggen och knäna, är det ålderstecken måntro? Hah, nej kanske inte. Varför jag har ont i ryggen vet jag inte, men knäna har jag en någorlunda bra förklaring till i alla fall. Fick ont i dem när jag sprang förut, och det beror troligen på att jag inte har kunnat träna på ett tag. Nu när jag skulle ge mig ut och springa för första gången på ett par veckor så kändes min knän jättesvaga, och att jag sprang på asfalt gjorde nog inte saken bättre heller. Men envis som jag är så sprang jag vidare, dock inte i ett jättehögt tempo. Någon gång måste jag ju få komma igång med träningen igen, trots att det var en jäkligt jobbig förkylning jag åkte på. Så så länge det inte känns värre med knäna så får jag väl fortsätta springa. Nu efteråt går jag runt här hemma med lite bambi-style ;)
Har duschat och ätit men ännu inte riktigt bestämt mig för vad jag vill göra med denna kväll. Antingen städar jag och plockar undan en del, det ser fortfarande rätt stökigt ut efter att jag kom hem igår, eller så myser jag i soffan framför Ugly Betty. Jo, det blir nog det sistnämnda alternativet. Måste ju passa på att njuta av näst sista kvällen på lovet.
Hoppas att ni får en fortsatt trevlig kväll allihopa, puss!
Haha, jag visste inte att det gick att längta efter ett par shorts så mycket. Men nu har jag fått det bevisat, det går. Snälla små shorts, kan ni komma snart?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0