BY THE BIG BLUE OCEAN


Bilder från en eftermiddag i skärgården med fina Anna.

Med tanke på det deprimerande vädret så har jag haft en härlig söndag ändå! Har tillbringat dagen med Linnea och Anna. Till en början kollade vi på film, men sen trotsade vi regnet och hoppade i poolen. Med hög temperatur i vattnet så funkar det ju bra ändå!
Nu har jag framförallt en slapp och skön kväll framför mig, men ska även få lite småfix gjort och planera en del grejer.
Passar på att svara på två snabba frågor här!

alice om en tjej med väldigt mycket drömmar..:
vart är jeansen ifrån?:)
Byxorna på bilden är från Kenzas gästkollektion hos Jofama, Jofama by Kenza :)

Anonym om FAVORITE:
Jackan var gryymt snygg, hur mycket kosta den?:)
kram
Tack ska du ha! :) 1800 kronor kostade den om jag inte minns fel. Skinnjackor kostar ju lite, men det finns ju även bra mycket dyrare. Kram kram!
Ha en fortsatt trevlig kväll höreni!

Kommentarer
Postat av: Anonym

superkul att du är med på dagens blogg :D allt bra? :*



kram, http://hannalovisasol.blogg.se

2011-08-07 @ 22:35:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0