klassresa

Tare lugnt, det är bara våran klass-maskot från 7:an... haha!

Har haft en rätt busy day idag.  Dagens schema var inte så jättetufft, men oj vad lång dagen kändes. Skolfotot lär ha blivit uselt också, men har det någonsin känts som att det blivit bra? Hade i alla fall på mig något väldigt likt detta, dock andra accessoarer till. Det känns i alla fall skönt att skolveckan har nått sitt slut för min del.
Sen jag kom hem har jag fixat och tränat, och nu ska jag se till att få det sista med packningen klart. I morgon sticker vi på klassresa! Kanotpaddling, tältning, cykling och utmaningar är vad som står på schemat. Kommer säkert bli riktigt kul!
Ha det bra allihopa, lär nog bli på fredag ni hör av från mig nästa gång. Puss!

Kommentarer
Postat av: photos by Malin ♥

haha fan va söt maskot ^^

2011-08-26 @ 07:52:04
URL: http://photosbymalin.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0