PREPPY

Gissa vad som hade trillat ner i brevlådan och låg och väntade på mig när jag kom hem idag? Ett paket från Topshop som jag väntat på ett bra tag, och som innehöll denna tröja. L-l-like it! Fastade för den direkt när jag såg den och har länge velat ha något liknande. Kommer bli helt perfekt! Är skapligt såld på den lite mer preppy stilen som det finns en hel del av nu i höst måste jag säga. Välklätt och stilrent, men tusan så snyggt det kan vara, med rätt kombinationer till förstås. Om man frågar mig så finns det framförallt två sätt att matcha ett plagg med lite preppy stil. Antingen går man all in och kör helt på preppy, eller så kör man på något väldigt enkelt som ett par jeans och favvoskorna. Ni lär se mitt val inom snar framtid!

Kommentarer
Postat av: HANNA

2011-08-31 @ 20:19:27
URL: http://hannalovisasol.blogg.se/
Postat av: HANNA

sv: tackar !

2011-08-31 @ 20:19:33
URL: http://hannalovisasol.blogg.se/
Postat av: ida

hur lång är du? :)

och vilken storlek köpte du tröjan i? (:

2011-09-04 @ 12:28:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0