ta mig härifrån för en stund

Herremingud vad jag saknar det där stället..
Idag har det inte varit min dag. Nej, inte idag heller... Det känns som att dessa dagar bara blir fler och fler? Inget har känts helt och hållet rätt, allt har gått lite knackigt och jag har inte riktigt haft turen på min sida. Å andra sidan, händer det någonsin att jag har det? Nej, nu vill ni nog inte höra mer om det.
I alla fall, så fort jag har en lite halvmotig dag så händer det ett antal gånger att jag drömmer mig bort och önskar att jag befann mig på en skönare plats i en bättre tid. Även fast bilder som den ovan kan få läget just nu att se ännu mörkare ut och jag bara vill härifrån ännu mer, så kan det vara skönt att vandra iväg i tankarna ibland. Nåja, om 9 veckor får jag min önskan uppfylld... Bara att hålla tummarna för att tiden går fort och jag inte hinner deppa ihop helt och hållet innan dess. Positiv råkar vara mitt mellannamn.
Ha det bra hörni!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hejsan, nu är dagens blogg avslutad, kika in här för att se om det var du som vann och anmäl dig igen:

http://hannalovisasol.blogg.se/2011/august/dagens-blogg-298.html#comment

2011-08-29 @ 21:47:58
Postat av: Sofia - Mode, foto & personligt

Har kört igång veckans blogg igen, var gärna med och ta chansen att bli sedd av över 1000 personer varje dag :)

2011-08-30 @ 14:10:35
URL: http://smnmode.blogg.se/
Postat av: Anonym

snygg bild "

2011-08-30 @ 14:20:51
URL: http://hannalovisasol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0