you better walk those shoes as if you rule the world

Dessa små vänner är numera nyinflyttade i min garderob!
Åh, jag dör lite av färgen. De vet verkligen hur man ska få mig att smälta. Vinrött är ju hett nu i höst också, lär bli rätt snygg kontrast till den annars så gråa och mörka hösten.
Och nej, jag kommer nog aldrig få nog av converse. Det råkar även vara så att det är i princip de enda skorna som mina fötter tillåter mig att ha (har förmågan att få skoskav vad jag än sätter på fötterna annars). Lite tur i oturen om man säger så. Sätter mitt ord på att jag bär converse så länge de finns att få tag på!

Kommentarer
Postat av: -

Härligt med nya skor! galet snygga var dem också, precis lika snygga som alla andra converse men ändå ;)



Kärlek / Linnea Thi Elg

2011-08-08 @ 01:00:05
Postat av: - linnea thi elg '

den där över var uifrån mig :p

2011-08-08 @ 01:00:21
URL: http://linneathielg.myshowroom.se
Postat av: elisabeth

åhh så snygga! ;)

2011-08-09 @ 10:08:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0